fredag 4. november 2011

Dørskilt

Jeg synes det er koselig med dørskilt
som ønsker velkommen og forteller litt om de som bor i huset.
Hjemme hos oss bor det en typisk kjernefamilie på fire; to store og to små
(og ja da, vi har stasjonsvogn også, men hund mangler vi…).



Dette trenger du:
Skilt
Drivved
Steiner
Limpistol
Evt. sag




Slik gjør du:
Vask steinene og drivveden
Komponer hvordan du vil ha skiltet
Lim drivveden og steinene fast til skiltet med limpistol


Tips:
Første gangen jeg skulle lage skilt brukte jeg baksiden av et velkommen-skilt
jeg hadde kjøpt tidligere, men det er rimeligere å kjøpe hos en blikkenslager.
De har ofte noe avkapp liggende som de ikke kan bruke til noe annet likevel.
De jeg har spurt har også hjulpet meg å kutte i den størrelsen jeg ønsker
og laget hull til oppheng.
Evt. kan du bruke drivved i stedet for sinkplaten.


Siril for LidenSkapelse