tirsdag 11. oktober 2011

Ny header, logo & knapper!

Nå er LidenSkapelse endelig blitt "pusset opp", etter en super innsats fra Kristin som har designet vinnerlogo, header og knapper! Tusen takk Kikki!
I tillegg fikk vi den i rosa, det er jo ikke feil  ;)

Det er kjempefint om du vil bytte ut din gamle knapp på bloggen med en av disse fine nye:





Er de ikke fine?
Husk å linke til LidenSkapelse ;)

Håper du liker den nye layouten, bloggen er blitt noe bredere, noe som gjør at vi kan ha større bilder av de fine prosjektene dere sender inn!


Ha en videre fin dag!
Snart kommer Siw med en ny SDS :)



Manuela / LidenSkapelse




14 kommentarer:

Hege Pauline sa...

Loving it :)

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER til Kikki og GRATULERER til flinke deg Manuela med fornyet blogg!
Flinke begge to ;)
Den nye, fine knappen er på plass hos meg.
Skulle veldig gjerne visst hvordan man gjør malen bredere... Ønsker mge også bredere blogg!!! ;) Men er jo håpløs på pc...
Klem May Helen

Eldrid sa...

LOVE IT!!!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Det ble kjempefint her inne nå.
Knappen i grått er på vei på min blogg :)))

Fin dag videre til deg, klem Heidi ♥

Marianne sa...

gratulerer med ny og stilig logo!
jeg skal skifte knappen i skrivende stund!
god høstferie.
marianne

Unknown sa...

Jøsses her ble det fint :-) Gratulerer til Kikki :-)

Ellen

GodTid sa...

Kjempefint!:)

SURRESILJE sa...

Hei! Slumpa innom denne bloggen, og det er jeg glad for. Kommer fort tilbake!

Unknown sa...

Kjempeflott ble det;)
Jeg tar med meg en knapp og bytter ut den gamle ♥

Klem Line

Marimor sa...

Hei!
Ble kjempefint med den nye logoen:)
Og rosa er jo perfekt!
Passer også veldig godt med rosa nå når vi er inne i oktober og rosa sløyfe kampanjen er:)

Klem Mari

HusmorDronninga sa...

Det blei kjempefint! Gratulerer så mye til flinke Kikki! :D

MissMette sa...

Kjempefint ღ gratulerer til
Kikki :) Jeg skal ta med meg
en logo og bytte den med det
samme :) Stor klem til deg ღ
Mette
~.❀.~

Veronica sa...

Den nye layouten ble stiiilig :-)

Heidi sa...

Hei :) Jeg lurte bare litt på hvordan man blir medle av lidenskapelse jeg? : )
Mvh Heidi