tirsdag 25. oktober 2011

Stakittgjerde til skoene i gangen


Kreative Susanne skriver bloggen
Med blanke ark. Der inne kan du finne
mange spennende SDS prosjekter

Her skal jeg vise deg et Stakittgjerde 
som hun har laget for å holde skoene på plass



Du trenger:

Lekter som er 5*2,5 cm brede
2 kvadratiske rettkantet lister på 2*2 cm
Tynne lister på ca 1*2 cm brede (som gjerdeplankene)
Skruer

Slik gjør du:

Fest lekterne med skruer på kortsiden inn mot veggen (gjerdestolpe)
Skru fast de kvadratiske rettkantede listene tvers over
Fest de tynne listene de kvadratiske rettkantede listene (gjerdeplankene)

NB:
Det må være minst 5 cm dybde
for å få plass til skoene bak gjerdet


Simsalabim og du har det ryddig i gangen

Ble det ikke utrolig lekkert?
Tror dette absolutt kunne vært noe til 
vår trange gang.

Har du spørsmål til dette, kan du 
kontakte Susanne via bloggen hennes

Vil du prøve å lage liknende trær til
å henge klærne på, har Susanne en flott 

Siw for LidenSkapelse

14 kommentarer:

lillpastill sa...

nei og nei så artig!
Virkelig kreativt.. :)

Fortsatt god kveld
Klem fra meg

House of Lampe sa...

Gu så kreativt!! Denne ideen må jeg skrive ned!:) Planlegger å lage slike trær til min egen gang, og et lite gjerde hadde ikke vært så dumt.
Thumbs up til susanne:)

lise sa...

Knall!

Precious Home sa...

Utrolig tøft, praktisk og ikke minst kjempe fint!

Monica sa...

ahhh... dette innlegget kom en dag for sent:/ Jeg leverte mitt "tre" til skjæring i dag. Og her var det masse gode tips jeg ikke har tenkt på! Flott innlegg!

Fjasevas Huset sa...

utrolig kult!!! jeg er virkelig imponert over kreativiteten!! KULT

Min Lykke sa...

Så stilig, gøy, praktisk og vakkert! Herlig prosjekt!!

cam sa...

så utrolig stilig! Lenge leve kreativiteten;);)

Katrine Anita sa...

Smart og stilig, men tror jeg ville beskyttet veggen på et vis. Ei plate som kan tørkes av eller noe. Vi går såpass mye i skogen at skoene er slettes ikke rene selv om vi tørker av oss på bena på vei inn.

Unknown sa...

Ja, det kan være lurt å ha noe på veggen. Det kan f eks være en plastrull man får kjøpt på ikea (til å ha inni kjøkkenskuffen), el.l.

Mailinn`s interiørblogg sa...

kjempetøfft;)

Ingvild sa...

Knallstilig og morsomt! Garantert ganske originalt!

yanmaneee sa...

calvin klein outlet
vapormax
kd shoes
birkin bag
adidas nmd
nike epic react
off white clothing
jordan shoes
birkin bag
balenciaga

Unknown sa...

Louis Vuitton replica Bags l17 m7h60t4q07 gucci replica handbags s35 k1c43s6d02 7a replica bags wholesale e26 w9k08q8k42