fredag 23. desember 2011

Gammelt kjøkkenbord ble nytt stuebord

Jeg skal vise dere en enkel fornying av ett bord.

Før

Vi hadde ett gammelt kjøkkenbord som bare stod og støvet ned i kjelleren som trengte en liten oppussing. Bordet ble hvitmalt og beina ble kappet til salongbordhøyde.
Enda syns jeg det manglet en "piff"....


Etter

Jeg festet terrassebord i bordplaten og malte 1 strøk med Jotun Drivved
og fikk akkurat den effekten jeg ønsket.
Det enkle er ofte det beste!

Hva syns du?

Jannicke for LidenSkapelse

4 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

oj, det ble kjempefint :-)

God Jul fra Jorunn

(eddas) sa...

Kjempefint ble det..

Smått og Stort sa...

Wow- det ble knallbra! Dette var en ide til etterfølgelse!

Anette {foreldremanualen} sa...

Det ble kjempelekkert synes jeg! Er drivved beisen fra Jotun litt gråaktig, slik den ser ut på bildet her?