mandag 12. september 2011

Nytt liv til gamle møbler med spraymaling!

Jeg har spraymalt/lakkert ett gammelt skap.


Dette skapet fant jeg på en bruktbutikk og fikk det for 100kr. Det manglet ett ben og trengte oppussing.





Jeg kjøpte spraymaling/lakk på en malerbutikk og satte i gang.


En ny knott kjøpte jeg også, og nye ben på Clas Ohlson.





Det er litt vrient å få sprayet det jevnt, men akk så mye kjappere enn å male!


Tilslutt fikk den en ny knott og skapet ble som nytt!






Har dere forresten sett på denne siden? Der kan du få kjøpt spraymaling/lakk i alle mulige farger! Verdt å ta en titt! :)


Silje for LidenSkapelse


10 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Det ble råtøft !!
Elsker spraymaling/lakk... Plutselig så har en noe nytt liksom :)
Klem Heidi

AvMeg sa...

Spraymaling er supert, jeg er bare litt stressa av avgassene de ofte gir... Liker best de svanemerka malingene. Finnes det spraymaling som er svanemerka?

hobbyvimsa sa...

Så fint dette ble..Utrolig for seg gjort;)

Takk for godt tips:)

Klem Linda:)

Lise sa...

Bauhaus selger spray maling som er eco merket. Husker ikke om den er svanemerket. Den er vannbasert.

Skapet ble kjempe lekkert.

Hege Pauline sa...

Wow så stilig det ble!! Digger å se gamle ting få nytt liv ;=) Så flink du er!! Klem Pauline

Mailinn`s interiørblogg sa...

genalt å spraye. er ikke noe fan av å male da jeg er noe utolmodig. skapet ble kjempe fint=)

Åpent^hus sa...

det ble et helt anna skap det
ser for meg at det kunne vært tøft med en anna farge / tapet i bunnen av skapet også.

og takk for tipset om spraymaling. det passet meg midt i blinken! :)

Skolelyst sa...

Hei. Her blomstrer kreativiteten, ser jeg. Legger meg til som følger.

Tins roser sa...

Så lekkert skapet ble! Helt nyyydelig.

Unn :)

Anonym sa...

Hei! Det har vært noen spørsmål på facebook om det går an å spraymale tremøbler og da jeg så hvor flotte dine møbler ble, så la jeg inn en link til din side der. Håper det var greit? :-)
Hilsen Wenche Sagabakken