fredag 2. september 2011

Enkelt SDS av barnematglass!


Da jeg var hjemme med minstemann i permisjon hadde jeg store planer om å lage hjemmelaget babymat. Men jeg måtte jo handle inn litt Nestle babymat, slik at jeg hadde glassene å bruke.

Vel, det ble lite babymatlaging, og maaaange glass i skapet!

Men her kan du enkelt lage fine telys glass eller små vaser av disse glassene!

Du trenger:
Grov hyssing
Silkepapir

Jeg brukte rett og slett papir som noen tallerkener hadde vært pakket inn i.

Slik gjør du:
Surr/brett papiret rund glasset slik du syns er penest.


Ta hyssingen noen runder rund og stram til.


Ferdig!
Lett, ikke sant?


Silje for LidenSkapelse

9 kommentarer:

Hege sa...

Så enkelt og så effektfullt :-)
Jeg får alliere meg med noen som har baby.

Mia sa...

Alltid fint med tips om hvordan man kan bruke glassene på nytt. Jeg har skapet fullt. Tips: flasker som det har vært sviskesaft i er supre som små vaser!

Hege sa...

Kjempestilig! Jeg liker sånne enkle ting :)

Man kan sikkert bruke syltetøyglass også? Evnt pestoglass er jo også små :)

flet ogsjov sa...

Jo det er enkelt, og nogen gange mangler man lige en hurtig og sød ide til gæstebordet. Kender man nogen som kan skaffe små medicinglas er disse også vældig fine til formålet

Nina Iren sa...

Så kreativit og flott da!!

Bird sa...

lett og lekkert:)

Signe sa...

Urolig fin, enkel og dekorativ DIY :)

Klem,
Signe

Hildegirl sa...

Dette har jeg også gjort, bare på en litt annen måte, og med matpapir i stedet for silkepapir. :)

http://hildegirlswords.blogspot.com/2011/08/kreativt-innfall-ste-telysestaker-av.html

yanmaneee sa...

hermes
hermes birkin
yeezy boost
curry 6
curry 7 sour patch
nike vapormax
supreme t shirt
hermes handbags bag
yeezy boost 350
yeezy boost 500