fredag 30. desember 2011

Skrivebord


Jeg har laget ett skrivebord som går fra vegg til vegg på gjesterommet.
Jeg trengte god oppbevaring, så derfor valgte jeg denne løsningen.

Du trenger:
planker (jeg har brukt brede ca 450mm)
lekter
interiørbeis
pensel
skruer

Bordplaten:
Mål de lengdene du skal ha, både lekter og planker til bordplaten.
Skru fast plankene i lekten slik at skruene ikke syns på toppen av platen.
Jeg har brukt en lekte per "bordben".
Mal så bordplaten i ønsket farge. Jeg har brukt fargen "Drivved".
Bordben
Jeg har brukt 3 stk IKEA hyller.



Dette var mitt siste innlegg for LidenSkapelse og
det har vært utrolig hyggelig å være gjesteblogger
på en så flott og inspirerende blogg!
Tusen takk Manuela!

Når kvelden ender i morgen venter ett nytt år oss,
med mange nye blanke ark, og det gleder jeg meg til!
Mer tid til å skape det selv!

Ønsker gjesteskribentene for 2012 masse lykke til!
 
Jannicke for LidenSkapelse