tirsdag 6. desember 2011

Putetrykk


Man kan enkelt piffe opp en ensfarget pute til det lille ekstra med litt tekstil-maling.

Jeg brukte:
-Tekstilmaling
-Store bokstavsvamper

Mal ønsket mengde på svampbokstaven og trykk forsiktig på puten.
La det tørke.
(Det finnes ulike typer tekstilmalinger, noen trenger evt. stryking før tekstilet tas i bruk, følg instruksjoner på flasken)



Jeg har brukt lite maling for å få denne effekten som jeg syns ble veldig fint på denne puten.
Tekst eller motiv velger du selv.
Jeg har valgt bokstaver og skrevet LOVE.


Jannicke for LidenSkapelse

4 kommentarer:

Linn`s Lille Lykke sa...

Lekkert ble det og så enkelt, hvor får du kjøpt sånne bokstaver henn??
Så kreativ blogg du har titter meg nesten bort :)

Klem fra Linn

Noatunfrua sa...

Kjempetøft! :D

Marlene sa...

Kjempefint!

Pernille Ulrikke sa...

Kjempe artig! Har noen billig og kjedelig linputer som trenger en makeover, men jeg lurer så veldig på HVA jeg skal skrive...