tirsdag 17. april 2012

Bestikkholder-lampe



Flinke Margrethe har laget denne artige lampen.


Hun har brukt:
- 1 lyspærefeste tatt fra en liten lampeskjerm funnet på Fretex - viktig at den er av typen som tres ned på selve lyspæren
- 1 stk ORDNING bestikkholder fra IKEA
- 1 stk lampefot (jeg har brukt Hemma fra IKEA)
- superlim

Lim fast lyspærefestet i bunnen av bestikkholderen. La tørke. Tre skjermen på lyspæren satt i lampefoten. Vent på mørke. Nyt lysspillet. 

Her er bloggen hennes:


Manuela / LidenSkapelse

8 kommentarer:

Design À la Camara sa...

Mega tjekket - meget opfindsomt - den budre sende hjemmesiden Ikea Crasher

sigrid sa...

Så stilig denne lampa var:)
No blei eg inspirert til å lage noke lignende:)

hobbyvimsa sa...

Så genialt:)

Fint bilde også:)

Klem Linda:)

fryd&forandring sa...

Hehe, så morsom idé -den bør jo brukes!!

Unknown sa...

Kreativt og veldig stemningsfullt! :)

//Beate :)

Natalie sa...

Så genialt! Jeg har akkurat pakket "bort" bestikkholderen min, men nå ser det ut som jeg må ta den frem igjen! Hihi. Takk for tips :D

Anna Therese sa...

For en stilig lampe!! Helt rå! Så enkel, men likevel så ligger man merke til den :) Ha en fin kveld videre :)

yanmaneee sa...

supreme
air max 270
adidas nmd
yeezy boost 350
supreme outlet
christian louboutin outlet
supreme hoodie
a bathing ape
nike shoes
off white shoes