torsdag 8. mars 2012

Gjesteskribent for mars 2012


Jeg er ei nordlandsdame som bor i Verdal sammen med Mr.Sigyn og våre to barn.
En gutt på 6år og ei tulle på 3.
Jeg er opptatt av interiør og av å kunne skape ting selv. Jeg er stort sett blid og fornøyd og jeg blir glad av fine ting, stoffer og garn. Hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg får skape noe, blir jeg skikkelig rastløs, så kreativiteten må få utløp. Jeg liker farger og fine former. 
Nå har jeg blogget siden juli 2010 og trives kjempegodt med det.
Etter at jeg fikk speilreflekskamera til bursdagen min i fjor, har også foto blitt en interesse. Jeg liker å finne nye vinkler og fange farger og lys med kameraet.

Velkommen som gjesteskribent Sigyns verden!

LidenSkapelse

1 kommentar:

Lindas Lille Leilighet sa...

Velkommen:) Spennende å se hva du vil vise oss her inne:)

..ta bort ordrebekreftelsen også? Den er bare skikkelig irriterende:P Bare et forslag:)