søndag 30. oktober 2011

Lag egne kort


Hjemmelagde kort er alltid hyggelig
å få. Her viser jeg noen enkle og lettvinte kort som både
små og store kan være med å lage

"Bryllupskort"
SDS på bloggen
"Dåpskort"
"Fort-gjort-gå-bort-kort"

Du trenger:

Saks
forskjellig typer papir
lim
farger

Slik gjør du:

Klipp ut de motivene du ønsker og lim de på det andre arket
Skriv ord på et hvitt ark, klipp ut og lim på et farget ark

 Tips:
Jeg tar med meg litt tapetprøver når jeg er
innom store byggvarekjeder. Det er alltid hendig å ha liggende

Du kan også lage mye fint ved hjelp av vanlige fargeblokker

Bokstavmaler kan du google etter på nettet,
eller gjør som meg, klipp de ut for frihånd slik at de blir litt skeive

Siw for Lidenskapelse

1 kommentar:

Kathrine sa...

Smart!
Tror sannelig jeg må lete fram den gamle permen med papirprøver fra Maske og sette i gang!

Tusen takk for masse herlig inspirasjon! :)

Kathrine