søndag 7. august 2011

Fyll knappen!

Siden denne samlingsplassen er forholdsvis ny, er det viktig å få ryktet spredt.
Hva med å ha en liten utfordring/innsamnling av "SDS" prosjekter.



Etter oppfordrning av May Helen har vi nå 1. utfordring.
Vi må fylle knappene våre!
Denne gangen tar vi for oss knappen: "fornyelse"

Har du forslag til flere knapper må du gjerne komme med dem :)
Legg til linken på linkizen under.

Lag gjerne et ferskt innlegg der du linker til oss og der du viser frem din beste fornyelse.
Vi er ikke imot DIY, men syns bare det er fint å en norsk versjon, SDS.

Håper du er med!
Det venter selvfølgelig en premie :)


Lidenskapelse




10 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Hei og hå, då har eg linka inn min første Ikea Pimping, og eg er så enig at Skap Det Selv (evnt. SJØLV som eg hadde skrive, hehe) er eit mykje betre namn hos Norske Interiør Bloggerar.

Digger denne nye samlingsstaden, Manuela - dette er SÅ nyttig for ei litt nølande "klarer eg dette da" berte som meg. Takk for initiativet!

Klem Eli

Unknown sa...

Supert!
Tusen takk!
Bra at det også passer til sjølv :D

Mona Christin sa...

Hei.

Supert konsept, Manuela.

Jeg som er fra Østfold sier "sjæl" på min dialekt, så det passer også. Men til daglig bruker jeg "sjøl" muntlig og "selv" skriftlig.

Håper jeg fikk lagt det til riktig.

Klem Mona C

ingunn sa...

hvordan lager jeg en følger her? Jeg gjør alt selv ;) og vil gjerne følge denne siden, men hvordan får jeg det til, fordi jeg finner ikke følgerknapp??? Kan noen hjelpe meg¨¨

minminivilla.blogg.no

Bless by Tone sa...

SDS - fantastisk med en norsk versjon av diy. Det skal spres, og lager et innlegg om det på kreativ Norge.

Unknown sa...

Ingunn: Klikk på "bli medlem på dette nettstedet" på høyre side ;)

micano sa...

Hei
Mitt innlegg var ikke nytt, men jeg hadde så lyst til å være med på en sånn greie jeg også! ;)
Monica

Julie sa...

Dette var en kjempekjekk og inspirerende side, legger meg definitivt til som følger her :-)

Hasigamas mamma sa...

Kjempegøy samlingssted!!! Her må jeg følge med!
Klem
Lise

Anette - Opalveien - sa...

Hei. Skal vi ikke snart få være med å fylle de andre knappene også..