lørdag 13. august 2011

Tjukkas

Sile med bloggen Trådsnella har sydd sammen denne "tjukkasen"
(eller fatboy om du vil :P). 


Jeg synes den er så fresh og leken!


Du trenger: 

Saccokuler
Elastisk innerstoff
Valgfritt yttertrekk (mange ruter)
Lang glidelås
Symaskin

På denne er det brukt mange små ruter.
Det er lurt med det elastisk innerstoffet ettersom du da kan fjerne trekket for vask.
Sy inneputen helt tett.
Saccokuler får du kjøpt hos stoff og stil.


PS: Husk logokonkurransen!
Det er allerede kommet inn noen fine forslag!


LidenSkapelse


4 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Om jeg bare kunne sy...
Men symaskin har faktisk kommet i hus, så en skal aldri si aldri ;)
Denne tjukkasen var knall fin!
Klem May Helen

Signe sa...

Kjempetøff jo :)

Mia sa...

Denne går på lista over prosjekter jeg skal sy når jeg en gang får meg symaskin (som jeg håper er snart)!

Anonym sa...

golden goose outlet store
off white nike
hermes belt
kyrie 5 spongebob
golden goose outlet
fear of god
bape
off white hoodie
golden goose online
supreme new york